Wednesday 4 November 2009

Spirulina


Kehidupan bumi bermula di dalam laut. Sumber makan pertama ialah lumut dan alga. Spirulina ialah salah satu bentuk kehidupan pra-sejarah yang paling purba, dengan rekod kewujudan selama 350 juta tahun.


Spirulina ialah mikroalga yang membiak dalam cuaca panas bermatahari dan air beralkali di seluruh dunia... Ia mengandungi kepekatan nutrien yang tidak tertanding oleh mana-mana satu bijian, herba atau tumbuhan lain.
Spirulina adalah 1000 kali lebih tinggi kandungan nutriennya berbanding dengan rumpair dan sayur-sayuran. Apabila dimakan setiap hari, spirulina akan mengganti mana-mana nutrien yang kekurangan dalam diet yang kurang buah-buahan dan sayur-sayuran; membekalkan nutrien seimbang; dan memperbaiki keadaan badan berasid.

3 comments:

  1. Ibu saya ada masalah buah pinggang, dan ade batu dalam buah pinggang... ibu saya juga ada sakit sendi.. ada kah product ini sesuai untuk di ambil oleh ibu saya... dia juga ade kencing manis dan darah tinggi... klu dia ambil product ini adakah akan ada kesan sampingan...

    ReplyDelete
  2. Berminat order produk ditulisnya, kington dan lain lain produk Elken boleh whatsapp saya hana 0197564108 @ 01110674108

    ReplyDelete
  3. Berminat order produk spirulina, kington dan lain lain produk Elken boleh whatsapp saya hana 0197564108 @ 01110674108

    ReplyDelete